4. 12. 2024

Nabídka práce v SN ČR: asistentka/asistent kanceláře a pomocná/pomocný účetní

Aktualizováno 19. 12. 2024: Výběrové řízení je uzavřeno.

 

Syndikát novinářů České republiky nabízí práci na pozici účetních a kancelářských činností.

 

Co vás čeká

Hledáme skvělou osobu na unikátní dvojroli. Nebudete se nudit, ale nesedřeme Vás z kůže. Chceme, ať se Vám práce líbí, ať Vás to u nás baví a ať to vzájemně funguje.

 

1) Účetnictví

  • Peníze, účetnictví a čísla jsou Váš svět. To je základ.
  • Budete připravovat podklady pro hlavní (externí) účetní kancelář.
  • Budete účtovat pokladní a další doklady, které se zpracovávají v našem sídle.
  • Budete kontrolovat účetní doklady a komunikovat s našimi členy, kluby a pobočnými spolky.

 

Ale protože to není práce na celý den, je tu i Vaše druhá role.

 

2) Administrativa

  • Budete pravou rukou vedoucí/-ho kanceláře a v případě potřeby ji/ho zastoupíte.
  • Budete komunikovat se členy spolku, přebírat zásilky, zvedat telefony, vydávat průkazky a další běžné aministrativní úkony.
  • Budete vařit kávu/čaj občasným návštěvám a jednou za čas zajistíte občerstvení na porady.

 

Vaše pracovní doba bude v pracovních dnech od 9 do 15 hodin. 6 hodin pohody. Neberte to 🙂

 

Co byste měl/-a umět?

  • Umíte základy podvojného účetnictví, s tím spojenou legislativu a máte chuť se tuto oblast dále učit.
  • Ovládáte češtinu slovem a písmem. Pokud jste původem z jiné země, čeština nemusí být dokonalá, ale budete pracovat s českými dokumenty a odpovídat na české e-maily. Myslete na to.
  • S počítačem si tykáte, stačí uživatelsky.
  • E-mail a datová schránka nejsou Vaši nepřátelé, zvládáte základní ovládání kancelářských programů (účetní program nepoužíváme).
  • Nebojíte se zvednout telefon a udržíte oční kontakt s lidmi, kteří za Vámi přijdou.
  • Jste ve věku 18 – 120 let.

 

Co musíte mít

  • Čistý trestní rejstřík pro úmyslné a finanční trestné činy. Výpis nám dáte, až se setkáme (ještě jej neposílejte).

 

Co nám nevadí

  • Že jste na rodičovské “dovolené”.
  • Že jste v důchodu.
  • Že jste/byl/-a nezaměstnaný/-á.
  • Že neumíte perfektně cizí jazyk.
  • Že jste původem z jiného státu.

 

Co za to?

  • Pravidelná a jistá mzda s jasně daným termínem výplaty. Jde o hlavní pracovní poměr.
  • Pohodové a klidné pracovní prostředí.
  • 25 dnů dovolené
  • 3 sick days.

 

Pokud jste ale OSVČ a v těchto oblastech už podnikáte, nebojte se nám napsat. Najdeme cestu win-win.

 

Od kdy?

  • Nástup od 1. 1. 2025, nebo dle dohody.

 

Výhody

  • Méně odpracovaných hodin za stejné peníze.
  • Volné víkendy a státní svátky.
  • V kanceláři nemusíte být každý den, lze příležitostně dohodnout i home office.
  • Máte čas na vlastní život i na jiný příjem.
  • Jsme férový kolektiv.

 

Nevýhody

  • Nebudete mít kariérní vzestup. Není kam.
  • Osobní odměny nemáme. Ani příplatky.
  • Nemáme stravenky, služební mobil, ani služební auto… Jsme neziskový spolek, má to prostě i mínusy.